XSIforum.com

Explosion hongo atomico

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

Explosion hongo atomico
« en: 22 Septiembre 2008, 12:35:01 »


he leido en
http://www.xsibase.com/forum/index.php?board=13;action=display;threadid=28375

A very basic mushroom can be accomplished with toric force, just close the hole in the center. Maybe mix some turbulence and what not to give it randomness.

Yup Toric and maybe some Drag to keep the particles from being wipped out of the donut too quickly.
For rendering I would try the BA particle shaders for thick volumic smoke.


pero bueno, toda sugerencia es bienvenida  :)

alanf

  • *****
  • 6029
  • Pipeline Developer @ Felix & Paul Studios
Re: Explosion hongo atomico
« Respuesta #1 en: 22 Septiembre 2008, 14:44:41 »
Esta escena seguramente te ayude:
C:\Softimage\XSI_7.0\Data\XSI_SAMPLES\Scenes\Rendering\ICE_Explosion.scn


Re: Explosion hongo atomico
« Respuesta #2 en: 23 Septiembre 2008, 01:02:53 »
gracis